Ważne dla nas jest przy tym, że cały proces produkcji (od pozyskania włókien drzewnych, przez wytwarzanie z nich surowca, po uzyskanie naszych produktów) jest ściśle kontrolowany. Dzięki temu nasze produkty są nie tylko wysokiej jakości, ale także jakość ta jest niezmienna. Nie tracimy jej także w transporcie (nasze produkty są szczelnie pakowanie).
2. Etyczny cykl życia produktu. Wszystkie nasze produkty zostały wyprodukowane zgodnie z normami środowiska, ale także w sposób, który ogranicza koszty ekologiczne (zużycie wody, energii, ilość zanieczyszczeń). Ograniczamy ilość odpadów, między innymi dzięki temu, że pozostałości pełnowartościowych surowców wykorzystywane są ponownie. Po odpowiednim przygotowaniu stanowią część pulpy, z której tworzony jest nowy surowiec.
Dbamy także o projektowanie naszych produktów, z myślą o sposobie ich transportu tak, żeby był on możliwie najmniej obciążający dla środowiska. Z tego powodu tak ważne jest da nas, żeby wiele z naszych produktów było produktami wysokometrażowymi. To znaczy, mimo że mają standardową średnicę, nawijamy na tuleje niemal trzy razy więcej papieru niż przeciętnie. Zyski środowiskowe z tego zabiegu są nieocenione – ograniczamy liczbę transportowanych palet, używamy mniej folii do zapakowania produktów, wreszcie pojawia się mniej odpadów (mniej folii opakowania i do zabezpieczenia transportu, jedna zamiast trzech tulei).
Wprowadzamy także rozwiązania, które pośrednio lub bezpośrednio wpływają na zużycie papieru przez odbiorców końcowych. Z jednej strony dbamy więc, żeby nasze produkty miały odpowiednią chłonność i wytrzymałość (w przypadku ręczników papierowych), zachowywały czystość, higieniczność i rozpuszczalność bez utraty delikatności (w przypadku papieru toaletowego), co powoduje, że znika potrzeba sięgania przy każdorazowym użyciu po więcej listków niż jest to niezbędne. Z drugiej strony, wprowadzamy i promujemy rozwiązania systemowe (podajniki i produkty przeznaczone do nich), które wymuszają korzystanie z optymalnej ilości produktu. Zależy nam przy tym, żeby nasze papierowe produkty pasowały do różnych dozowników – nie wymuszamy przedwczesnej utylizacji dozowników, którymi dysponują już nasi klienci.
Uczymy konsumentów, jak ekologicznie użytkować nasze produkty – jak unikać nadmiaru odpadów, jak je utylizować (np. do jakich kontenerów wrzucać zużyte ręczniki celulozowe czy makulaturowe) lub jak korzystać z dozowników, żeby pobrać optymalną ilość produktu.
3. Jakość produktów. Priorytet bezpieczeństwa: Nasze produkty są wolne od wad i bezpieczne w użytkowaniu przez konsumentów w przewidzianych warunkach. Upewniamy o tym odbiorców naszych produktów upubliczniając pełne i rzetelne informacje o składzie i użytkowaniu – można je znaleźć zarówno na etykietach produktu, jak i w karcie technicznej produktu na stronie internetowej (zobacz, jak wygląda karta techniczna dowolnego naszego produktu Karta Produktu). Ważniejsze, że dbamy, aby nasze produkty faktycznie odpowiadały tym precyzyjnym parametrom.
4. Odpowiedzialność w komunikacji i marketingu. Nie udajemy, że robimy coś, czego nie robimy. Ekologiczność naszych produktów to nie deklaracja, ale fakt poparty dowodami. Nie nazywamy ekologicznymi wszystkich naszych produktów wykonanych z makulatury, a jedynie te które spełniają bardzo wysokie wymogi (nie tylko są z ekologicznego surowca, ale także cały łańcuch jego dostawy jest zrównoważony).