
Dobrostan naszych pracowników
Wspieramy naszych pracowników tworząc im warunki pracy pozwalające nie tylko na bezpieczeństwo i komfort, ale także poczucie rozwoju i spełnienia.
1. Warunki pracy. Nasi pracownicy działają w bezpiecznym, zdrowym i komfortowym środowisku pracy. Ich stanowiska są zaprojektowane z myślą o ergonomii pracy. Dbamy też, żeby mogli zaspokajać swoje potrzeby, niezależnie od powierzonych im zadań i miejsca ich realizacji
2. Rozwój zawodowy. Stwarzamy możliwość rozwoju umiejętności i podnoszenia kwalifikacji. Pracownicy mogą korzystać ze szkoleń dostosowanych do ich potrzeb – podnosimy kompetencje m.in. w zakresie zarządzania zespołami, organizacji pracy, zarządzania sobą w czasie, ale także jakości obsługi klientów oraz rozpoznawania ich potrzeb, sprzedaży e-commerce, automatyzacji części prac pozwalającej wyeliminować - nieuniknione – ludzkie błędy z procesu obsługi klienta.
Przygotowaliśmy kompleksowy program rozwoju dla każdego z naszych pracowników. Było to możliwe dzięki profesjonalnej diagnozie potrzeb szkoleniowych wykonanej z pomocą Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego. Szkolenia finansujemy sami lub z wykorzystaniem zewnętrznych środków.
Dzięki zwiększaniu kompetencji pracowników zyskujemy możliwość realizacji długoterminowej strategii rozwoju firmy. Przede wszystkim jednak zyskują nasi pracownicy - wiedzą, że ich praca jest ceniona, mają poczucie rozwoju, a zarysowane ścieżki kariery w firmie stają się dla nich osiągalne.
3. Kultura organizacyjna. Tworząc kulturę organizacyjną naszej firmy koncentrujemy się na dwóch aspektach. Jednym z nich jest takie projektowanie procesów decyzyjnych i obsługi klienta, aby w największym stopniu sprzyjały one poczuciu sensu, bezpieczeństwa dla pracowników i naszych klientów. Drugim jest tworzenie takiej atmosfery i warunków pracy, abyśmy mogli wszyscy realizować w firmie naszą potrzebę szacunku, samorealizacji i przynależności.
Projektujemy, wdrażamy i udoskonalamy proces organizacji pracy. Chcemy, żeby nasi klienci otrzymywali zamówienia w możliwie krótkim czasie, terminowo i zgodnie ze złożonym zamówieniem, bez okupowania tego frustracją lub ryzykiem wypalenia zawodowego pracowników. Dzięki usprawnieniom procesów organizacyjnych i decyzyjnych, wyeliminowaniu chaosu jaki zwykle panuje w firmach handlowych, dajemy naszym klientom bezpieczeństwo, a pracownikom poczucie sensu.
Przejrzystość zasad (np. wynagradzania i premiowania) i procesów decyzyjnych oraz otwarta komunikacja i wzajemny szacunek niezależnie od pozycji i stażu pracy sprzyjają zaangażowaniu nas wszystkich w rozwój firmy. Daje nam to poczucie wspólnoty i zaufania. Włączamy wszystkich pracowników w życie firmy.
Integrujemy się nie tylko wokół celów firmy, ale także ze sobą. Między innymi od kilku lat co roku wychodzimy razem na Speedway Grand Prix. Ta okazja do poznania się w pozazawodowych okolicznościach znajduje potem wyraz we wzajemnym zaufaniu, łatwiejszym wzajemnym rozpoznawaniu możliwości naszych kolegów oraz tego, kiedy wymagają wsparcia. To także szansa na spotkania i rozmowy z naszymi klientami i dostawcami sprzyjające bardziej bezpośredniemu wyrażaniu ocen i oczekiwań. Dzięki takim i innym integracyjnym spotkaniom łatwiej nam rozmawiać o problemach także wewnątrz firmy



Pracownicy, ich komfort pracy oraz wzajemne zrozumienie są dla nas niezwykle ważne. Dlatego też handlowcy mają do dyspozycji długi korytarz oraz przestronny plac na zewnątrz, aby móc robić kilka tysięcy kroków dziennie podczas rozmów telefonicznych z klientami.
Niektórym z naszych chłopaków z magazynu wysiłek fizyczny podczas rozładowywania i załadowywania towarów to za mało, więc do pracy jeżdżą rowerem, a po pracy idą na siłownię. Nie oceniamy. Wspieramy. Handlowcy z biura starają się sprzedawać towar który jest jak najdalej od wejścia do magazynu, najbardziej zasłonięty i oczywiście spiętrowany. Pomagamy sobie jak umiemy najlepiej.
I ostatnia rzecz niezwykle ważna - work-life balance - wspieramy równowagę między życiem zawodowym a prywatnym. Deklarujemy z całą stanowczością, że nie każemy pracownikom stawać na głowie, aby wykonali plan sprzedaży. Robią to sami z siebie. Nie oceniamy. Nie podcinamy skrzydeł.
Ostatnio jedna z nas przywiozła medal z biegu. Bardzo się cieszy Nie mamy odwagi jej powiedzieć, że każdy kto ukończy bieg dostaje medal.
😊
